Vanliga frågor & svar

Vi har samlat de vanligaste funderingarna från våra kunder – allt från hur lång leveranstiden är till hur våra produkter används. Hittar du inte det du söker? Hör av dig så hjälper vi dig gärna.

Din beställning

Vanliga frågor om beställning, frakt och avbokning.

‎Kan jag avbryta mitt köp?

Ja, om ditt paket inte postats än så kan du avbryta ditt köp.

Om ditt paket redan är postat så kan du ångra ditt köp inom 100 dagar från mottagande.

Kontakta oss med hjälp av formuläret på denna sida för hjälp med att avbryta ditt köp eller ånger.

Kan jag spåra min beställning?

Ja, alla våra leveranser är spårningsbara.

Du kan följa din leverans direkt i ditt konto. När ditt paket har skickats får du även ett mail med en länk för spårning.

Leverans

Vanliga frågor om hur din beställning levereras.

‎ Hur levereras mitt paket?

Ditt paket levereras först till vårt lager för kvalitetskontroll. Därefter flygs det till Europa, tullas in och skickas sedan vidare hem till dig med den speditör som passar bäst för din adress – oftast CityMail.

Läs mer om CityMail deras hemsida: https://www.citymail.se

Hur lång tid tar det för min beställning att komma fram?

Normalt tar det cirka 14 arbetsdagar från köp tills ditt paket är framme hos dig.

Retur & Byte

Vanliga frågor om retur, byte och reklamation.

Hur returnerar jag en vara?

Du har alltid öppet köp i 100 dagar från mottagen leverans och betalar endast svensk returfrakt.

Kontakta oss med hjälp av formuläret på denna sida om du behöver hjälp med en retur.

Hur lång tid tar det att få tillbaka pengarna?

Beroende på bank och betalningssätt så tar det normalt 1-5 bankdagar från bekräftad återbetalning tills pengarna syns på ditt konto.

Hittar du inte svaret?

Tveka inte att höra av dig – vi hjälper dig gärna.